Sporty city look

15:24:00

Jakie zestawy wybieracie na codzienne spacerowanie po mieście, zakupy, obiad ze znajomymi? Ja stawiam przede wszystkim na wygodę. Spodnie z wysokim stanem, pasiasty crop top i luźny trencz w połączeniu ze sportowymi butami to fajna propozycja dla zabieganych. Co sądzicie o tej stylizacji? Czekam na komentarze :)

 Instagram









Trencz - Romwe | Spodnie - Sheinside | Bluzka - H&M | Buty - Nike | Torba - Skorzana | Zegarek - Daniel Wellington

Pamiętajcie! Zamawiając na stronie www.danielwellington.com i wpisując hasło 'quintessenceofbeauty' otrzymacie 15℅ zniżki na wymarzony zegarek 


You Might Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo ładny kolor ust!:) Co to za pomadka ?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka Inglot 74 (choć już powoli przestaje mi się podobać) + pomadka z Eveline nr 480 (świetny nudziak) :)

      Usuń
  2. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd wisiorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wisiorek ze zdjęć znajdziesz tu > www.bejewel.me/srebrny-zlocony-naszyjnik-z-cyrkonia. Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  4. fajnie, bardzo luźno i na pewno wygodnie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się spodnie, super współgrają z bluzką :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Bardzo podba mi się torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, idealna na wyjścia o których wspomniałaś ;) dla mnie bardzo ważne w ubiorze,gdy planuję "shopping" bardzo ważna jest wygoda i rzeczy które "nie sprzeciwią " mi się gdy zechcę coś przymierzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to prawda przy zakupach ubraniowych to jest najważniejsza zasada :)

      Usuń
  8. Biało-czarne paski, sportowe buty, spodnie z dziurami, długi płaszcz - a wszystko w B&W! Podoba mi się bardzo :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zestaw ;) Torebka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. paski są cudowne! Dobre na wszystko <3 tez mam zegarek Daniela, tylko ze bez diamencików!

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, mam prośbę- poszukuję wiosennego płaszcza, czy możecie coś doradzić?albo zrobić post dotyczący różnych krojów do różnej sylwetki? bardzo podoba mi się blog i często jest inspiracją dla mnie:)ps stylizacja świetna, jesteś naprawdę piękną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja mam teraz straszny problem z kupnem odpowiedniego płaszcze, więc podpisuję się pod tym co napisała moja przedmówczyni :)

      I am Journalist

      Usuń
    2. Dziewczyny bardzo chętnie przygotujemy tego typu post :)

      Usuń
  12. świetny look !!! <3 wyglądasz cudownie :****

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look, bardzo mi się podoba! zapraszam do mnie w wolnej chwili adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny look. Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz - łączysz klasę i sportowy look. Magia! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look!!

    zapraszam do siebie http://zuzannawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look!!

    zapraszam do siebie http://zuzannawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers