Autumn spirits

11:31:00

Polska złota jesień powoli dobiega końca, dlatego też w ostatni weekend wykorzystałam piękną pogodę i wybrałam się na krótki wypad do Wisły. Jest to urocza miejscowość znana głównie dzięki Małyszowi i jego dokonaniom sportowym. Nie można zapominać jednak o innych urokliwych aspektach tego miejsca jak - Barania Góra, Wodospad na Wisełce - Wisła Czarne, Muzeum Beskidzkie i okoliczne cudowne lasy. Dzisiaj parę zdjęcia z mojego wyjazdu :) Enjoy!

 Instagram










Mam na sobie: Kurtka - H&M | Golf - SH | Spodnie - Pull&Bear | Buty - Nike (podobne kupisz na oryginalnebuty.pl)





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Piękne miejsce. Myślę, że wiosną [szczególnie kwiecień/maj] musi być tam jeszcze ładniej niż teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, muszę koniecznie wybrać się w góry wiosną, bo aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie byłam :)

      Usuń
    2. Polecam :) ja w góry jeździłam niegdyś trzy/cztery razy do roku :) aczkolwiek tam [w Wiśle] jeszcze nigdy nie miałam okazji być.

      Usuń
  2. piękne widoki :) i cudne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sceneria;) ja dzisiaj też robiłam zdjęcie w podobnej;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja, śliczne widoki, super stylizacja xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam ze chcialabys w najbliższym czasie obciąć włosy. Do niczego nie namawiam, ale nie wiem czy słyszałaś o akcji oddawania swoich włosów dla chorych na raka z funkcji rakandroll. Można znaleźć więcej informacji na ich facebooku. Mysle ze jest to fajna opcja, bo pomagasz oddajac cos co i tak zazwyczaj jest marnowane. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie fajna inicjatywa, ale nie myślałam o jakimś drastycznym cięciu.

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Wyglądasz fantastycznie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, włosy dodają mocy! :) genialne miejsce, piękne zdjęcia - czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała jesienna energia!!! bije od zdjęć!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudowne zdjęcia !!! a stylizacja extra <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, klimatyczne zdjęcia!
    Fajny plecak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie klimatyczne zdjęcia! Jesień jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się dopatrzeć, skąd jest plecak...? :-)

    ~green

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na wykorzystanie jesiennej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful placer for your pics
    love the colours of the fall

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers